PORUČITE ZA 7000 RSD ILI VIŠE, DOSTAVA GRATIS!
Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mestu! Ako imate bilo kakav problem sa proizvodom koji ste naručili, molimo vas da pažljivo pročitate pravila reklamacija i povrata.
Kupac ima pravo na reklamaciju u sledećim slučajevima:
Ako je isporučen pogrešan proizvod.
Ako je proizvod oštećen tokom transporta.
Ako proizvod ima fabriku grešku ili nedostatak.
Ako želite da podnesete reklamaciju, potrebno je da nas kontaktirate putem e-maila hollyandhellybusiness@gmail.com sa sledećim informacijama:
Broj porudžbine
Opis problema i razlog reklamacije
Fotografije proizvoda koje jasno prikazuju oštećenje ili grešku
Naš tim će pregledati vašu prijavu i kontaktirati vas u roku od 48 sati sa rešenjem.
U slučaju opravdane reklamacije, kupac može odabrati:
Zamenu za isti ili sličan proizvod (u zavisnosti od dostupnosti na lageru).
Povrat novca u roku od 14 dana od prijema vraćenog proizvoda.
Da bi reklamacija bila prihvaćena:
Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakovanju sa nebačenom zaštitnom folijom.
Ne sme biti korišćen ili oštećen od strane kupca.
Reklamacija se može podneti najkasnije u roku od 14 dana od prijema proizvoda.
Troškove dostave snosi kupac, osim u slučaju kada je reklamacija opravdana (oštećen ili pogrešan proizvod). U tom slučaju, Holly & Helly snosi troškove povrata.
Holly & Helly zakazuje preuzimanje paketa preko kurirske službe Dexpress. Kupac je dužan da proizvod upakuje na isti način kako ga je primio i preda ga kuriru prilikom preuzimanja.
Nakon zakazane dostave, kupac će dobiti obaveštenje o preuzimanju paketa.
Za sve dodatne informacije o reklamacijama, možete nas kontaktirati putem e-maila: hollyandhellybusiness@gmail.com
Hvala vam na poverenju i trudićemo se da rešimo svaki problem u najkraćem roku!